♥

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av svensson - 10 januari 2010 22:26

tjää !

de har hänt ganska mycket sen jag skrev sist.

torsdag:

stallet , sen blev de åka till älsklingen för miranda sov hela dan. men iallafall , gick inte sådär jätte bra i stallet. plutten la sig ner 3 gånger typ precis när vi hade kommit ut , sen när jag hade fått upp honom på benen igen travade vi bort från stallet och då tänkte han dra iväg ut på en stor äng (vi kom ju iofs dit sen ändå..). sen när vi skulle upp på vägen tvärvände han och galopperade iväg och bockade :) 2 gånger , så andra gången orkade jag inte hålla mig kvar. men de va ju tur att det var djup snö iallafall så man inte gjorde illa sig. han galopperade upp på vägen och stannade där och kollade på mig , när jag kom upp dit så sprang han tillbaka till stallet. så jag fick gå dit och hämta honom. sen med blöta kläder och mascara i hela ansiktet i 13 minusgrader så hoppade jag upp igen :) och skrittade runt lite , sen kom mamma ner och hjälpte mig.

efter det va de ju tänkt att jag och miranda skulle åka till gnesta och sola , men så blev det inte. för älsklingen tjatade att jag skulle komma till honom och miranda sov så jag orkade inte vänta på att hon skulle vakna (a'

mötte älsklingen på tåget i älvsjö , sen åkte vi hem till honom och spelade nya gta o kollade på film :) jätte mysigt !

sen fick jag paket av honom och hans bror också;

maltesers (av anton o felix) , after eight (av anton o felix) och ett jätte fint halsband (av anton) :D

fredag:

vaknade 11:40 , bussen gick 12:36 , och eftersom det tar ungefär 30 minuter att gå ner till busshållplatsen så blev det lite bråttom. men vi hann.

vi åkte till brandbergen och skulle sola , men mitt solarium funkade inte -.- så jag fick vänta på att anton skulle bli klar , sen åkte vi hem till mig.

när vi kom hem så hade pappa hängt upp massor med ballonger på dörren och en skyld där det stog "jenny 16 år". jag rev ner alla direkt , usch så pinsamt !

men sen fick jag paket av mamma , pappa och pontus; ännu mera maltesers , 800 kr , ska få en säng och fifa 09.

strax efter kom mormor , morfar , moster , morbror och hans tjej.

fick; film (mannen som kunde tala med hästar) och 2 beck boxar av moster.

presentkort på hm (300kr) av morbror o veronika.

handduk , parfym (naomi campbell , at night) och en blomma av mormor och morfar. :)

sen åt vi smörgåstårta , och det blev äcklig glasstårta till efterrätt. men de gör inget , det var världens bästa födelsedag ! :D

lördag:

vaknade vid halv 12 , gick upp duschade och fixade oss. sen åkte vi till farmor och firade henne. jag och anton va där i några timmar sen åkte vi inte till stockholm. jag köpte ett par byxor , sen gick vi på bio ! "har ni hört ryktet om morgans?" , helt okej film faktiskt , ganska rolig.

va hemma hoss mig vid 22:10 ungefär :) då blandade vi dip och fixade chips sen kollade vi på beck. 2 filmer hann vi se innan vi somnade.

söndag:

vaknade runt 12 sen somna vi om 2 timmar. fett skönt !

gick upp vid 3 och gjorde pommes och hamburgare till frukost. :p gott vare , men sen skulle älsklingen åka hem.. :( så följde honom till tåget , sen gick ag hem och spelade fifa , men de gick inte så bra. så jag gav upp efter typ en halvtimme och gick och tog en glass ist och satte mig vid datan.


o snart börjar skolan igen , jag längtar verlkligen inte dit ! menmen.. dehär jullovet har varit det absolut bästa ! har varit med älsklingen nästan hela lovet , oootroigt mysigt ! nu längtar jag redan till sommarlovet ! vill ha värme och sol och ingen skoooola !

men nu ska jag nog försöka sova..


pusss

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards