♥

Alla inlägg under juni 2011

Av svensson - 21 juni 2011 00:49

blir väldigt dålig uppdatering när man jobbar varje dag till klockan fem eller sju.. sorri, men är aningen trött på kvällarna, haha.

för övrigt så händer det inte så mycket intressant i mitt liv just nu.

funderar starkt på att pierca tungan , det är snyggt?   


-


  HAHAHAHA, ja se vad man kan hitta efter att en viss tove har varit ensam hemma hoss mig en hel dag.. gulligt!

Av svensson - 15 juni 2011 00:35

sprang in på Inn & Finn idag efter jobbet för att köpa sminkborttagningsservetter!

dom är billiga och bra där, 10 kronor bara.

sen medans jag väntade på mamma gick jag in på HM och hittade två söta tröjor, som var på rea!

mötte upp mamma och gick till lindex där jag fick tre par strumpor och en mascara!

min mamma är så snäll!  


nu ska jag lägga mig och försöka sova så jag inte kommer försent till jobbet imorgon! fast har ju ändå sovmorgon hihi. rätt nice.

sminkborttagningsservetter: 10:- Inn & Finn, strumpor: 3 par 99:- Lindex, mascara: 99:- Lindex, blommig "magtröja": 50:- HM och randig tröja: 75:- HM.


skynda och fynda haha. älskar sommarrea!


Av svensson - 13 juni 2011 08:37

första dagen på jobbet idag!


sen till skolan o tömma skåpet..




  hahahahahahahahaha fint...

Av svensson - 10 juni 2011 13:51

sitter hemma hoss världens bästa tove!

hon har preciiiiis duschat klart, så nu ska vi dra och träna, sen hem till lilla mölnbo och bada.  



                         


hihi, jag hade lite tråkigt medans tove duschade..

Av svensson - 9 juni 2011 13:11

snart är det äntligen sommarlov! som jag har längtat.just nu sitter jag ute i varma södertälje och väntar på tåget och önskar att jag redan va hemma..rätt ovärd dag för övrigt. försov mig, kom fram en timme försent typ, skulle spela minigolf men jag fick bara köra en bana. va för dålig haha.. sen fick jag gratis glass, det är väll det enda positiva som hänt idag. när jag kommer hem ska jag åka förbi lilla miranda och smaka på hennes misslyckade äppelpaj :) sen ska jag nog dra till g-town o träffa min bästa vän! ha det bra sålänge!

Av svensson - 6 juni 2011 13:49

Drar & badar med mitt "mölnbogäng" nu!


haha.

Av svensson - 1 juni 2011 13:24

älskar att vara ledig från skolan! det finns inget bättre!

nu har jag äntligen fixat ett Appstore konto så sitter och laddar ner spel som en galning! hihi. får dock bara ladda ner gratis grejer för mamma har lösenordet men det gör inget!

nu ska jag åka till stallet  

sen ska jag hem och klippa gräsmattan och städa mitt rum... 


ha det så bra så längeeeee, PUSS

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards