♥

Alla inlägg under januari 2011

..

Av svensson - 31 januari 2011 19:28

sitter och fixar naglarna medans älsklingen ligger i sängen och kollar på two and a half men..

ska kolla om jag kan boka zumba till imorron också med bästavän!

det kommer bli super roligt, hoppas bara att det finns platsen kvar.  


  jag ser hela london! hihihihi.. not





pusss & kraaaam skumbanan!

Av svensson - 31 januari 2011 16:58

det händer absolut ingenting nytt i mitt liv!

varje dag är i princip likadan,

idag vaknade jag bredvid min älskling och hade verkligen ingen lust att åka till skolan, men hade inget annat val. har alldeles för mycket frånvaro redan.

men iallafall, åt lunch på nancy's med marvin och benkeee!

och efter skolan, va jag bara tvungen att springa ner på "stan" (alltså södertälje) och köpa lite smycken!   

nu ska jag gå ut en liten stund, sen kommer min älskling hit!


 

min fisketönt ♥ hihi.

Av svensson - 30 januari 2011 13:00

förlåt för bara tråkiga inlägg den sista tiden, och här kommer ett till..

ska slänga på mig lite smink och platta håret alldeles strax, sen börja gå upp mot min kära pojkväns arbetsplats eftersom han snart slutar.   

vet inte riktigt vad som händer sen, men det får vi se.

skriver kanske lite till senare.


ha en toppendag!

Av svensson - 29 januari 2011 02:27

du har tagit mitt hjärta, och det kommer finnas hoss dig föralltid.

jag älskar dig, på riktigt!   

Av svensson - 27 januari 2011 21:39

nu ska jag och min bästavän äta semlor och chokladbollar!

hihih

?

Av svensson - 27 januari 2011 16:09

saknar du mig lika myket som jag saknar dig?

Av svensson - 26 januari 2011 18:10

hejsan hoppsan, förlåt för att jag inte har skrivit men har tillbringat all min tid med världens underbaraste bästis! och sen har jag inte orkat sriva något.. hehe.

tänkte berätta om min dag iallafall;

var i skolan som vanligt, sen åkte jag till tumba, till toves skola och kollade på hennes idrottslektion, ritigt skoj faktiskt!

sen åkte vi in till södertälje och åt väldigt sen lunch på mitt älsklingsställe, nancy's.

sen var det raka vägen till gymmet och träna hårt! och nu har jag nyss kommit hem, så ska hoppa in i duschen nu, sen dammsuga mitt rum och tvätta, sen får vi se vad som händer!   


puss puss.

Av svensson - 24 januari 2011 20:20

åh vad jag älskar att träna!    hihi.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards