♥

Alla inlägg under mars 2010

Av svensson - 31 mars 2010 20:15

höööh , jag har  tråkigt. sitter o kollar på anna anka söker assistent.. det har fan gått för långt........

jag har packat , och pluggat och varit i södertälje o fixat lite saker med miranda.

OCH , på söndag draar jag till fjällen med min älskling ! :D längtar massor ! det kommer bli super kul ! <3


puusss .

Av svensson - 24 mars 2010 19:43

haaah , idag har jag hunnit med mycket.

nationellt prov direkt på morronen sen 2 timmars rast , så jag och miranda gick upp till ica och skulle köpa lunch för de va äcklig mat i skolan. men dom hade såklart inga bagetter.. så vi då gick vi till station och satt och väntade på tåget med emil , oliver , elias och max. och tåget va såklart försenat.. så vi hann inte köpa någon mat i gnesta heller. vi hann bara va där i 5 min innan tåget gick tillbaka. sen när vi kom till järna igen gick vi till konsum. och miranda va tvungen och ha en bagett med skagenröra på, men de fanns såklart inte. så vi köpte en bagett , en burk skagenröra och gjorde en egen. sen gick vi tillbaka till skolan. sen hämtade jag miranda med moppen när hon kom med tåget. och jag hade nästan ingen bensin så vi drog till gnesta och tankade. när jag kom hem städade jag mitt rum lite extra fint ifall älsklingen kommer imorron. och nu ska jag kila ut och ställa in min moppe , sen plugga..

hare bra !


.



FÖRE :  

  



EFTER :

    

Av svensson - 22 mars 2010 19:49

Det var en gång en prinsessa som bodde i ett slott. Prinsessan gick till skogen. Hon skulle titta på stjärnor.

Stjärnorna blänkte så mycket att hon somnade. Hon  hade tagit av sig kläderna för att hon hade badat.
När hon hade somnat kom det en stor, stor älg. Älgen tittade på flickan. Sen sprang älgen bort för att det kom massor av troll.
Trollen hade långt hår och halsband som de gjort själva. De var hemska. De hade fula kläder med många knappar.
Prinsessan sov och blev bortrövad av de fula trollen! De tog henne till en mörk skog. Sen sprang de iväg! De skulle hämta kläder till prinsessan. Det var speciella kläder som lyste. Trollen var rika. De hade mycket mat och kläder. Prinsessan blev glad för kläderna.
Hon blev fin, men när hon började tänka på sin familj blev hon ledsen. Hon blev rädd för de mörka träden och för djur som sprang förbi. Hon satt och grät. Hon sa till sig själv: ”Jag får inte ge upp – jag måste bara hem!”
Hon sprang iväg och snubblade på klänningen, men då kom prinsen som hade letat efter henne. Han tog henne med hem till slottet, sedan levde de lyckliga i alla sina dagar!
och titta bara på dom nu ! :)
Av svensson - 18 mars 2010 19:00

dagen började med hk prov. de gick väll sådär , man får hoppas på det bästa.

det är fredag imorron , men inget som jag direkt ser fram emot. kommer inte ha något och göra , skulle vart med miranda men hon tvungen och bli sjuk. så om de e någon som vill hitta på något imorron , säg till !

just nu sitter jag i soffan med min bror och nördar 'bouncing balls' på facebook medans han kollar på tv. jätte kul (y'

längtar massor till lördag , då blir det skärholmen och shoppa med mamma sen hem till älsklingen ! ska äntligen få träffa honom igen , efter att han har varit borta en vecka. men nu har jag inte så mycket mer att skriva ,


puss. 

Av svensson - 17 mars 2010 20:38

tjenarrre !

skolan idag , hände ungefär ingenting som vanligt , elr jo miranda va inte där.

men när jag kom hem gick jag ut med henne en stund för jag behövde någon o prata med , sen gick vi in till henne och kollade på 'halv 8 hos mig' . det är kul , haha.

och nu sitter jag här och pluggar hk , eftersom jag har prov imorron.. känner på mig att det inte kommer gå bra.

det är synd om mig och miranda , okej !? vi börjar bli sjuka... ;<


och idag är det även 10 månader sen jag och anton blev tillsammans. tiden har gått otroligt fort ! jag kommer ihåg den dagen som om de var igår. 17 maj - 09 <3. helt underbart !

jag lääängtar till lördag då älsklingen kommer hem från vemdalen. det är så tomt här utan honom.. :(


seee u .

Av svensson - 16 mars 2010 20:26

okej , jag försöker igen :)

blogga är inte riktigt min grej ,

men dehär är härligt ;


   

miranda & plutten <3  



/ se yoooooou ;) pussen !


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards