♥

Alla inlägg under februari 2010

(y'

Av svensson - 16 februari 2010 16:13

mitt självförtroende har sjunkit till botten.. igen.

nu måste jag börja om från början.

jag orkar inte mer !

heh

Av svensson - 10 februari 2010 20:06

jag känner att jag börjar tröttna på o blogga typ.

men ,

har väll inte hänt så mycket , skolan och varit med älsklingen.

jag vill åka och shoppa och jag vill till stallet , men får inte. :( 



Av svensson - 8 februari 2010 17:02

har inte skrivit på ett tag nu , har haft fullt upp i helgen.

varit med älsklingen. :)

imorron är de nationella i svenska.. kommer gå super bra. (y'

imorron kommer älsklingen förhoppningsvis hit. :)

på onsdag blir det nog stan med miranda. jag behöver nya kläder. 

men nu måste jag fortsätta städa..


puss , 

!

Av svensson - 5 februari 2010 18:23

sitter här och bläddrar igenom gymnasiekatalolger och broschyrer , vad ska man välja ?

det finns ju så mycket så de är inte sant. jag har ingen aning om vad jag ska välja och de måste ju vara klart snart..



  

????????

 

-

men nu ska jag äta och hoppas på att älsklingen kommer hit senare.


pusss ,

Av svensson - 5 februari 2010 13:27

hej ,

va i skolan och hämtade böcker och pratade me min lärare. men jag fick inte stanna kvar hela dan..

så nu sitter jag här och pluggar spanska , känner mig jätte duktig !

tror jag ska gå o laga mat nu , eftersom pappa inte vill göra de åt mig.

det suger att va sjuk .. helgen kmr bli typ sämst :(

saknar min prins suuuuuuper mycket !!


-  

Du är underbar älskling ♥



puss ,


'

Av svensson - 4 februari 2010 21:30

hej jag är inte glad just nu.



men , finns de finare travhäst än Järvsöfaks ? :')



    

helt undebart fin.

Av svensson - 4 februari 2010 11:35

snö , snö och ännu mera snö..
slutar det aldrig ?
visst är det fint , men jag tycker det räcker nu.
jag vill ha sommar !
-
                

Av svensson - 2 februari 2010 21:05

hejjsan !

dagen har varit tråkig , inte gjort mycket mer än att sova.

det suger o va sjuk.. men ska kanske till farbror doktorn imorron. hehe.  

just nu sitter jag och knaprar luftmackor och kollar på house. va länge sen man såg det. knäcke mackorna som jag kallar för luftmackor är wasa chrisp n' light , och dom är super goda. har snart ätit upp hela paketet.. :$$ hihi.

men nu har jag inte så mycket mer och skriva så höres någon annan gång när jag har något och skriva ! låter bra va. ;)


 

                               

                                        mina "luftmackor".

 

pusss ,

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards