♥

Alla inlägg under december 2009

lat

Av svensson - 29 december 2009 20:28

tjaha bloggen och alla som läser / om de nu är någon som gör det..


dagen har varit.. LAT !

vaknade runt 3 bredvid älsklingen , åt frukost vid 5 , gick ut en stund (skit kallt) ,

sen in i värmen igen och kolla på film och nu sitter jag här medans älsklingen sover :)

hihi , finns väll inte så mycket mer och säga.

gillar min dator super mycket ! :d


pussss !

Av svensson - 28 december 2009 10:46

tjenarre !   


ännu en jul är över. jag e rätt nöjd med mina julklappar;


* dator

* pengar

* presentkort på bio (lär behövas! hihi)

* twilight böckerna

* beck filmer (5-8 och 13-16)

* sockor från farmor såklart !

* smycken , världens finaste örhängen från älsklingen

* parfym och hudkräm (beckham)

* sen lite småsaker , pennor och ljus o så -.-


menmen , nöjd med julklapparna iaf. själva julen va ganska tråkig , gjorde inte så mkt.


-- idag blir det bio med bror , hans bästavän och älsklingen på heron , alvin och gänget 2 !! :D , nej nu ska jag nog ta o väcka älsklingen.

 

 

 

                                

                                         bild på datorn

 

pusssss !

Av svensson - 24 december 2009 18:31

nu äre jul igen !

äntligen , dagen var ganska mysig. firade hemma i år med mormor , morfar och moster.

skriver mera senare ,

puss !

Av svensson - 8 december 2009 17:01

 

nu är det inte långt kvar till jul !

känner mig ganska nöjd med skolan , har fixat godkänt i allt nu tror jag.

idag blir det öppet hus på tälje djur och natur gymnasium , med miranda.

försov mig imorse , så missade idrotten , sen vare bara o jobba på resten av dagen !

hemma sen bakade jag , tjock som man är (a' hihi.

men nu ska jag fixa mig lite ,,

puss !


                               

            vill ha !

Av svensson - 1 december 2009 19:52

bloggbloggbloggbloggbloggbloggbloggblogg ! (y'

första december idag då , bara 23 dar kvar till jul !!

skola idag , sen hemma o ha tråkigt ,, men

puss ,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards